vrijdag 1 mei 2009

Damien Rice

Je hebt mensen die van hem houden en je hebt mensen die hem haten.
Ik behoor tot de eerste categorie.
Degenen die niet tegen sentimenteel geouwehoer kunnen, raad ik aan dit blog niet verder te lezen. Bye bye tot de volgende blog.

Degenen die wel wat kunnen hebben als het om emotie en gevoel gaat wil ik uitnodigen verder te lezen. Eerder waren Damiens songteksten al onderwerp van bespiegeling in mijn blog. Waarom? Vaak omdat ze mijn gevoel van dat moment zo goed onderschreven.
Dat is vandaag niet aan de orde. Vandaag vraag ik mij af welke mensen van Damien houden en waarom. Ik wil graag een klein onderzoekje doen.
Misschien is er verband tussen persoonlijke kenmerken van de liefhebber en de muziek van Damien. Dus lieve lezers, reageer.
Ook als je niet van zijn muziek houdt, reageer. Misschien zit daar ook een verband.
Ik ben benieuwd.

3 opmerkingen:

dree zei

je kent mijn mening over dat sentimentele gezeik van damien rice.

ESS zei

jaaaaaaaaa ik houd van Damien Rice!

Alex Schram zei

Ik wil dood,
Ik wil doooooooooooooooooooood,
Ik wil niet meer leven,
Ik wil niet meer leeeeeeeeeeven.

Vertaalde tekst van Damien R.