zondag 24 mei 2009

Onbeholpen

Soms,[ zucht] voel ik mij zo onbeholpen.
Niets wil, zoals ik het wil. [zucht]
Dit is geen overgansgverschijnsel. Ik kamp hier al heeeeeeeeeeeel lang mee.[onderdrukte snik] Ach gossie zo meteen ga je nog medelijden met me krijgen.[ heimelijk lachje]
Dat hoeft niet hoor, ik red me wel [ ]

Vandaag weer bijna een schiderijtje verprutst.[kijkt boos]
Drie pepers op een zilverkleurige achtergrond [kijkt geïnspireerd]
Wat kan daar nou aan mislukken? [kijkt teleurgesteld]
Van alles dus [zucht]
Om de boel een beetje op te pimpen ,heb ik er nog wat gouden accenten aan toegevoegd. Dat was oke. Maar toen ging het mis [zucht]
Om te verhullen dat ik niet kan tekenen, probeer ik de pepers te verdoezelen onder een transparant zivlerkleurig laagje.
FOUT FOUT FOUT FOUT. [stumper waarom doe je dat ook]
Uiteindelijk heb ik het toch nog min of meer gered met nog meer goud. [straalt]

Geen opmerkingen: