woensdag 10 december 2008

Live goes easy on me

most of the time. Maar de laatste tijd niet zo heel erg.
Daarom wil ik vandaag de geneugten van het leven bezingen, hallelujah.
Een daarvan is onmiskenbaar, wijn.
Wijn je kunt er boeken over vol schrijven. Best saai eigenlijk.
Nee dan heb ik nu iets beters ontdekt, vodka.

Smaak zo puur en toch geraffineerd
Kleurloos maar onweerstaanbaar
Zacht maar overtuigend

Denk nu niet dat ik elke avond delirische drama's aan mijn toetsenbord ontlok.
Ik geef toe, ik ben een licht hysterisch typje, enige overdrijving is mij niet vreemd. En alcohol eist dan soms zijn tol, maar geloof me ik kan het wel aan.
cheers darling

2 opmerkingen:

Jose zei

The Blowers Daughter
And so it is
Just like you said it would be
Life goes easy on me
Most of the time
And so it is

Damien Rice

ESS zei

Is dit jouw manier om aan de wereld te verklaren waarom jouw neus immer rood is?