woensdag 24 september 2008

Tell me something .....

Tell me something I don't already know.
Dat is een beetje de reactie van doorgewinterde medezeggenschappers op mijn blog.
mmm
tja
De inhoud is ook niet bedoeld om te preken voor eigen parochie maar om mijn uitgebreide vriendenkring en de rest van de wereld een inkijkje te geven in het dagelijks leven van de ambtelijk secretaris geheel gekleurd door persoonlijke ervaringen van ondergetekende.

Na kritische beschouwing denk ik ook, het is wel een beetje oppervlakkig. Het gaat niet echt diep. Maar dan moet ik toch concluderen dat het medium zich daar ook niet echt voor leent.

Verder hoop ik toch dat jij, beste lezer, er een beetje plezier aan beleefd om dit gebabbel te lezen. Ik ben al tevreden als ik een kleine glimlach te voorschijn kan toveren.
Let me know.

1 opmerking:

ESS zei

Ja maar Josje, jonge mensen kunnen toch ook saai en stoffig zijn?