vrijdag 12 september 2008

hoeverziniksneleenoriginelenaam

Dat was het eerste probleem waar ik mij bij het maken van deze blog geplaatst zag.
Als je niks weet dan kun je altijd nog iets simpels schrijven als hoeverziniksneleenoriginelenaam.
Probleem opgelost.
Tweede is waar wil ik nu eigenlijk over gaan berichten?
Het wereldnieuws lijkt mij te veelomvattend.
Nee ik wil hier ook niet mijn mening over al die belangrijke kwesties in de maatschappij al dan niet met een politiek inhoud, opdringen.
En zeker niet mijn hart luchten over prive kwesties.
Misschien toch maar iets over het werk dat ik doe.

Wat doe ik dan?
dat wil ik hier nog niet meteen verklappen.
Het heeft te maken
met inspraak
met werk
met werknemers
met de wet

Wat is mijn beroep?
politica
vakbondsbestuurder
coach
consulent
anders namelijk......

2 opmerkingen:

ESS zei

Zozo Josje, ook een blog! Ik ben benieuwd :)

Bertil Neijts zei

Hee José, dit wordt de eerste blog die ik echt ga volgen!