zondag 28 juni 2009

Vaker...

Ik wil wel vaker schrijven maar steeds zijn er weer andere zaken die mij ervan weerhouden. Vandaag bijvoorbeeld heb ik de kunst6daagse in Heiloo bezocht. In de trein op de heenweg werd ik somber. Dat kwam vooral door het weer. Het is warm maar met die donkere lucht kan ik er niet echt van genieten. In Heiloo scheen de zon, een beetje. Daardoor was het warm en zweterig.

Verder moet ik mijn tijd verdelen tussen allerlei bezigheden die mijn aandacht vragen. Zoals de tuin en het huis. En ik wil ook elk weekend schilderen.

Terwijl ik dit schrijf, kijk ik met een half oog naar Pride and Prejudice. Daar snap ik nou echt niks van. Van mensen die dit de moeite waard vinden om geconcentreerd naar te kijken. Ik heb de romans ook nooit gelezen. Terwijl ik mezelf toch bestempel als een romanticus. Alleen Donald Sutherland houdt mij er vanavond een beetje bij.
Ik ga zo meteen in bed liggen. Kan ik nog wat lezen.

1 opmerking:

ESS zei

Pride&Prejudice is FANTASTISCH! Het boek, de film, all of it!