zaterdag 20 juni 2009

Utrecht

Ik was vandaag in Utrecht. Niet echt in Utrecht eigenlijk. Alleen op het CS om over te stappen op de trein naar Amersfoort. Er moest blijkbaar aan het spoor gewerkt worden tussen Hilversum en Amersfoort. En daarom reden er geen treinen en werd ons verzocht via Utrecht te reizen. Als ik dat had geweten was ik waarschijnlijk thuis gebleven. Dus is het maar goed dat ik het niet wist want nu heb ik enkele woningen kunnen bekijken en nieuwe schoenen gekocht. Echte Paco Valiente's. Dat moet je niet onderschatten. Ze zitten erg lekker en waren niet duur. En dat is mooi meegenomen. Als je een huis gaat kopen kun je elke euro gebruiken, heb ik ontdekt.

Ik denk dat ik een huis gevonden heb. Eindelijk. Nu alleen nog keihard onderhandelen over de prijs en een hypotheek regelen.
En het grote feest kan beginnen!!

Geen opmerkingen: