vrijdag 19 maart 2010

Schilderen III

Gaat ze nou weer over dat schilderen van haar zeuren, hoor ik je denken?
Want laten we wel wezen, een beetje uit de hand loopt het wel met deze blog. Nee nee nee lezer. Geen sentimeel gedoe vandaag. Ik neem je mee naar het atelier van Madeleine Freyee.

Het eerste deel van het filmpje geeft een indringend beeld (inclusief decollete) van de vrouwen die beeldjes gehakt en geboetseerd hebben. Dan komt er een oudere (saaie) man en hopla daar verschijnt Jose met haar schilderijtje van twee boten.

In het filmpje ontbreek mijn bijdrage over mijn grote inspirator Bob Ross. Jammer dat is er uitgesneden. Verder is het natuurlijk lachen gieren brullen. Na deze boten heb ik een boom geschilderd. Deze opnames zijn van eind december 2008. Sindsdien is er progressie!!

s

1 opmerking:

ESS zei

Ik wist niet dat er ook geboetseerd werd daar... Is het al weer zo lang geleden trouwens?