maandag 17 mei 2010

Before Willy

Vroeger, lang geleden, lang voordat Willy mijn pad kruiste, was dit een van mijn favoriete nummers. Vandaag zag ik het terug en het heeft echt niks maar dan ook niks aan kracht ingeboet. Nog steeds lopen er koude rillingen over mijn rug bij het horen van dit nummer. Mooi toch, dat zoiets niet voorbij gaat. Dat je nog steeds geraakt wordt door iets wat je in je jeugd zo geweldig vond. Some consolation bij het ouder worden.

Oooh all I need is a friend


I will love you till the very end.
Say no more.

2 opmerkingen:

Bertil Neijts zei

Prachtig ingehouden nummer, maar ik ken het niet???!!! Ik kom uit dezelfde tijd maar uit een andere wereld?
Het filmpje geeft de naam van de band niet prijs. Kan me niet schelen dat ik hiermee een gruwelijke flater sla.
Wat heerlijk, je bent in Istanbul geweest, ik was er in 1989 (9 dagen) en 1991 (11 dagen) ! Onvergetelijke dagen, betoverende stad.
En hier in Tilburg schijnt de zon.

Bertil Neijts zei

Ik voel me al vrij, het is the Free. Ben nu helmaal wakker.