zaterdag 7 maart 2009

7 maart

Lieve lezer,
Het spijt dat ik je zo lang in het ongewisse heb gelaten.
Vier weken niets van me laten horen op dit blog!
Wat zijn dat voor vuile trucjes? Waarom? Wat heb je al die tijd uitgevoerd Dora?
Tja wat zal ik daar op antwoorden. Er was zoveel.
Neem nou de verjaardag van Alexander. Die hebben we uitputtend gevierd met een avond gourmetten in huize Emma. Oké, maar was dat alles? Nee, natuurlijk niet.
Zoals je wellicht opgevallen is, is er nieuwe blog bijgekomen: Dora's dagboek.
Ja, eigenlijk wilde ik het geheim houden dat Dora en ik dezelfde persoon zijn. Maar dat lukt niet op blogger.com.
Goed, Dora dus.
Dora is niet mijn alter ego, laat ik dat voorop stellen. Dora wordt een vrouw die een dagboek bijhoudt en daar haar ervaringen noteert. Maar tot nu toe ben ik er nog niet aan toe gekomen Dora een gezicht te geven, laat staan een karakter.
Wie is Dora, wat doet ze? Is Dora een huisvrouw of een vrouw met een carrière? Is ze moeder of juist niet? Hoe oud is ze? Getrouwd, gescheiden, weduwe, lesbisch of hetero? Allemaal vragen die ik eerst moet beantwoorden
Laat het duidelijk zijn, Dora is een fictief personage.

En verder...........
Dat weet je toch lieve lezer. Sinds Heiloo kan ik niet meer zonder.
Ik moet er aan toegeven. Mijn innerlijke drang. Zolang weggestopt, geef ik hem nu ruim baan. Niets kan mij meer afhouden van mijn nieuwe liefde.........

En dan is er nog dat ongelooflijk tijdrovende karwei om een huis te zoeken in Amersfoort.Maar lieve lezer, er is progressie. Ik heb nu mijn eigen makelaar. En dat is zo fijn. Hij kan al mijn vragen beantwoorden en gaat altijd mee als ik dat wil. Tegen betaling natuurlijk. Dat dan weer wel. Wat zijn t toch een hoeren eigenlijk, die makelaars. Maar die van mij is ook heeeel aardig. Hij luistert en geeft steeds de goede antwoorden op mijn vragen. Tegen betaling uiteraard. Jezus wat een hoer!
Moraal van dit verhaal, alles is te koop, ook aandacht.
tot de volgende keer lieve lezer, helemaal gratis.
Tenzij je denkt ik heb te veel geld op mijn bankrekening en zoek een vrouw die de goede antwoorden geeft op mijn vragen: dan houd ik me aanbevolen. Alles is te koop, ook aandacht!

Groet
with love
Lady d'Arbanville

Geen opmerkingen: